Lícenky, bronzery, blushery.....

Lícenky, bronzery, blushery.....

Vyčistená tvár, krém, lícenka a balzám na pery - to je základ. V prípade problematickej pleti, prípadne nedokonalostí sa k uvedenej štvorici pripája aj korektor, príp. make-up. Samozrejme, dá sa pridať toho ďaleeeeko viac :-)

Bronzer som zaradila k základu z dôvodu, že vie krásne kontúrovať tvár, ak s ním vieme aj správne zaobchádzať. Známy obrázok nám poradí ako na to:


To, že výrazné partie máme potlačiť tmavšou farbou a ostatné zvýrazniť, to už vieme dávno (highltingu sa budem ešte venovať neskôr). 

Na trhu môžeme nájsť mnoho líceniek v penovej, gélovej, púdrovej i guličkovej forme. Široká škála odtieňov od svetloružových, cez marhuľové až po tmavohnedé. 

V nasledujúcich riadkoch Vám ponúkam skúsenosti mojich aktuálnych "blusherov":

1. Mary Kay, gélová lícenka, odtieň tangerine
Gélové zloženie lícenky je vhodné najmä pre suchšie typy pleti, ja mám osobne zmiešaný typ pleti, no lícenku zvyknem používať v letných obdobiach, no zväčša v zime.
Lícenka je vhodná i na pery, dáva ich skvelý šťavnatý vzhľad :-)

2. Elf, Contouring blush and bronzer

 Táto lícenka Elf patrí k mojím favoritom, nakoľko uvedené duo sa dá používať celoročne, dokonca sa môžu aj kombinovať. Farby majú jemné jagavý efekt, čiže nie sú matné. Určite odporúčam!

3. Gosh,precious powder - slnečný púder 

Musím sa priznať, že na tento bronzer som sa dala nahovoriť výbornou predavačkou v parfumérií. Zaujala ma najmä akcie na výrobky tejto značky a tak som začala skúšať asi všetko, čo som v regáli videla.
Aplikácia guličiek je veľmi jednoduchá - so štetcom sa vôbec nemusíte dlho namáhať, aby ste naniesli farebnú textúru. Slnečnú púder sľubuje žiarivú pleť a je možné ho použiť ako púder na telo alebo bronzer na líčka. Musím povedať, že po nanesení som bola skutočne prekvapená, nakoľko tvár sa skutočne rozjasní a na opálenej pokožke dokáže púder zázraky. Vrelo odporúčam a tento bronzer patrí do mojej TOP 3.

4. Miss Sporty, Ohh! Blushed

Tento bronzer som si kúpila skutočne náhodou, nakoľko ma zaujala veľmi priaznivá cena a dvojté tónovanie. Vo vnútornom krúžku sa nachádza svetlá ružovkastá farba a vonkajší okruh tvorí bronzová farba. Svetlejší tón rada používam nad oblasť lícnych kostí, krásne rozjasňuje. Taktiež som ju skúsila naniesť ako zosvetľujúci tieň na oči a veľmi sa osvedčil :-)

5. Avon, ružovkasté rozjasňujúce guličky



Tieto rozjasňujúce guličky pozná asi každá dáma, nakoľko sa v AVON katalógu pohybujú už nejaký ten rok. Netreba však na ne zabúdať, nakoľko v čase plesových sezón, keď je pokožka svetlejšia, sa s nimi dá doslova kúzliť. Oblasť lícnych kostí, pod obočím, nad hornou perou sa dá rozžiariť na nepoznanie. A navyše, mám pocit, že tieto guličky sa asi nikdy neminú :-D

6. Mary Kay, tuhé lícenky

Shy Blush a Pink Petals sú pre mňa najkrajšie odtiene líceniek tejto značky. Veľmi rada ich kombinujem - krásna lososová farba a svetlo ružová farba orchidei vie na tvári vykúzliť nádherný jemný a dlhotrvácny vzhľad. Sú jemne trblietavé.

7.Bronzing Pearls, Body Collection



Tento bronzer som si kúpila dávnejšie, patrí z tých lacnejších, čo je aj vidieť. Najviac mi na ňom vyhovuje matnosť (žiadne trblietky a pod.). Nevýhodou naopak je pomerne nepraktické nanášanie, nakoľko guličky sa zaoblia postupom času do tvaru, kedy štetec nezachytí dobre farbu a je ich potrebné trošku roztlačiť. I keď sa zaraďuje do kategórie "lacné", nevznikla mi po ňom žiadna kožná alergia.

To je zatiaľ všetko, v prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať!
Budem rada, ak sa podelíte i o svoje skúsenosti a odporúčania.

Teším sa!

Komentáre

Obľúbené príspevky