My everyday make-up routine..

Taaaaakže!

Rozhodla som sa priblížiť Vám svoj denný  "pleťový" harmonogram (najmä ten letný teda).
Ešte pred letom som nabehla na taký nenáročný, ale hlavne rýchly denný pracovný make-up, ktorý obmieňam veľmi zriedkavo. Je to ten typ make - upu, ktorý  " nenadchne ani neurazí" , ale dáma pri ňom vyzerá upravene - a to je dôležité.

Zobudím sa ako prvé si (okrem uvarenia čaju a lahodnej kávy) idem umyť tvár. V súčasnosti používam denný peeling proti nedokonalostiam pleti od zn.Neutrogena. Potom si tvár nakrémujem super ľahkým denným krémom od zn. Nivea (podotýkam, že moja pleť je zmiešaná ).


Postupujeme ďalej na tvár si nanesiem kombináciu svetlého a tmavého BB krému od zn. Nivea. Ten nanášam štetcom Mary Kay.


Pod očné okolie použijem roll on s kofeínom Garnier. Nedokonalosti pleti (ktoré samozrejme mám asi vždy!) zakryjem korektorom a celú tvár prepudrujem púdrom. 

 

Obočie zvýrazním hnedým očným tieňom, ktorý nanesiem štetcom. Nezabudnem na výborný gél na obočie zn. Catrice. Do vnútorného kútika použijem najsvetlejší rozjasňovač zn. NYX. Na riasy nanesiem moju The Best of The Best maskaru zn. ASTOR Baby Doll.



Na zvýraznenie kontúr tváre použijem bronzer NYX v oboch prevedeniach. Na pery nanesiem balzám, prípadne jemný lesk.




Počas dňa sa zvyknem raz-dvakrát prepúdrovať a nanášam len lesk na pery. Toto je make up, pri ktorom sa Vám nemá čo pokaziť a pri horúcich dňoch sa Vám ani "neroztopí" na tvári.


Ak máte nejaké Vaše triky na každý deň, podeľte sa s nimi !

J. 

Komentáre

Obľúbené príspevky