Starostlivosť o nechty

echty patria k mnohým ukazovateľom, ako ľudia dbajú o svoju vonkajšiu čistotu a úpravu, u žien to platí dvojnásobne ( podľa mňa). Neupravené nechty sú už dávno minulosťou a skúsené nechtárky už dokážu na nechtoch "vymodelovať" aj nemožné.
Priznám sa, že nie som zástankyňou umelých nechtov - možno preto, lebo vlastné nechty mám pekné a v prípade, že sa o ne aj dôkladne starám, dokážu aj krásne vyrásť :-)

Mojou obľúbenou značkou je Sally Hansen.
Pre lámavé a krehké nechty jednoznačne odporúčam nasledovné laky, o čosi viac ma oslovil ten v modrom šate.

Mojou najnovšou vychytávkou sú gélové laky na nechty rovnakej značky, konkrétne lak č. 160 (Shall we dance?). Krásny, prirodzený odtieň...
S uvedenými lakmi som veľmi spokojná, nakoľko po nanesení dvoch vrstiev má necht ozaj "gélový look" a cítim v nich pevnosť (akoby som minimálne na týždeň mala predísť všetkých záderom a prasklinkám :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky