Super dvojka na celý rok!

Čo sme sa tých make-upov nahľadali a pokúpili, aby sme našli ten správny! Každú chvíľku iná reklama, ktorá nám sľubovala úžasný výsledok, neuveriteľné krytie, efekt "bez únavy pleti"...
A potom prišli BB krémy, CC krémy a všetko úsilie bolo márne :-)

BB krémov som vyskúšala mnoho, no zatiaľ vedie u mňa táto zázračná dvojka značky NIVEA. Nivea ponúka "len" 2 odtiene BB krému - a to svetlejší a tmavší odtieň. Priemerná cena je cca 10 Eur / 50 ml.


Nakoľko je moja pleť zmiešaná (miestami suchá, miestami mastná), pre mňa je tento BB krém optimálny, nakoľko zakryje takmer všetky nedostatky, nepôsobí ako maska a pôsobí prirodzenejšie ako krycí make up. Navyše, jeho príjemne vonia ako každý NIVEA produkt.
Po rannom vyčistení pleti na tvár nanesiem ultraľahký denný krém Nivea a následne aplikujem asi veľkom dvoch hráškov štetcom na make-up zn.Mary Kay.



Na vonkajšie časti tváre a na vrch nosa rozotieram tmavší odtieň a smerom dovnútra zase ten svetlejší. BB krém som som mala možnosť vyskúšať aj v zime, takže nie je problém ho používať v tuhých mrazoch i vysokých horúčavách.


Máte aj vy svoj obľúbený BB krém, s ktorým máte len tie dobré skúsenosti? Ak áno, napíšte mi Váš tip a ja ho rada vyskúšam :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky