PHILIPS LUMEA PRECISION PLUS - po 8 týždňoch..

Ahojte!

Prinášam Vám recenziu (stále) zázračného IPL prístroja na odstraňovanie chĺpkov - Philips Lumea Precision Plus SC2003/11.
 



Používanie mojej Lumei prekročilo 2 mesiace. Celkovo som ju použila 4krát (nakoľko sa chĺpky "osvecujú" každé 2 týždne. V tomto časom období som si osvietila podpazušie, okolie bikín, oblasť nad hornou perou a na brade.
Na niektoré oblasti, kde boli chĺpky hrubšie a tmavšie som používala stupeň 4, na iných miestach som používala stupeň č. 3 (z celkových 5tich stupňov).

Aplikácia nebolí, sem-tam je cítiť akoby malé uštipnutie. Navyše použitie trvá veľmi krátko, uvedené oblasti nie je problém epilovať pod 15 minút. Chĺpky spätne nezarastajú, nevrastajú sa do pokožky

Po 2 mesiacoch používania je výsledok naozaj viditeľný. Chĺpky, ktoré narastú sú tenučké, svetlé a oslabené. Na niektorých  miestach (napr. bikiny) mi chĺpky prestali rásť úplne. Predtým som sa musela holiť každý druhý deň, teraz svoje holenie obmedzujem na maximálne 1 x týždenne.
Ja som s Lumeou veľmi spokojná, viem si predstaviť, že po dlhšom čase nebudem mať s nežiaducimi chĺpkami vôbec problém. 

Tomuto prístroju dávam 1* a odporúčam i Vám..

J.

Komentáre

  1. A ako to vyzerá v súčasnosti, prestali ti rásť úplne???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, chĺpky Ti úplne rásť neprestanú..U mňa sa holenie stalo raritou - z 2x týždenne na najviac 2x mesačne. Chĺpky sú veľmi jemné, tenké a svetlé..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky