April favourites!

Ahojte!

Apríl je taký prelomový..Taký, že podľa počasia závisí, či sa ešte "babušíme" teplým oblečením a natierame mastnejšími krémami alebo sa už trošku "zletnieva" a začíname sa po zime postupne odhaľovať a ukazovať pokožku...

S pokožkou súvisí aj môj dnešný článok, nakoľko som si v apríli obľúbila niekoľko produktov (niektoré aj natrvalo).


Neutrogena je už dlhšiu dobu značka, ktorej som uverila a presvedčila sa o jej účinkoch. 

Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit je umývacia emulzia, ktorú používam ráno a večer na čistenie pleti. Pomáha eliminovať nedostatky a čierne bodky a zároveň zanecháva pleť sviežu. Príjemne vonia. 


Neutrogena Visibly Clear 2v1 čistiaca emulzia & maska sa používa buď na každodenné čistenie pleti alebo jedenkrát týždenne ako hlbokočistiaca pleťová maska. Ja ho používam len ako masku, ktorú nechám pôsobiť, kým mi nezaschne na tvári. Na moju zmiešanú pleť pôsobí výborne, nakoľko nemá typické sťahovacie a vysušujúce účinky ako ostatné masky.


To, čo sa mi naozaj nestáva často je, že si kúpim po sebe ten istý denný krém. V tomto prípade som tak spravila a opätovne som si kúpila Neutrogena Visibly Clear Oil - Free Moisturiser = krém, ktorý absolútne pochopil, po čom túžim - zmatniť T - zónu a hydratovať líca a zvyšok čela.


Pri čistení pleti aj ostaneme. To, že som si obľúbila značku Neutrogena neznamená, že som zanevrela na tradičné a "lacné" kozmetické výrobky. Výrobky zn. FYTO sú mi stále sympatické, a keďže mám potrebu si aspoň každý druhý deň jemne "opílingovať" moju pleť, osvedčil sa mi jemný peelingový krém práve z tejto značky. A čo sa mi ešte na ňom páči? Že je to slovenský výrobok, na ktorého zloženie nepotrebujete samostatný papierik v balení..


Od značky FYTO používam ešte každý večer aj pleťovú vodu s čajovníkovým olejom. Je určená na zmiešanú až mastnú pleť. Nemá agresívnu vôňu aj keď obsahuje čajovník a nemusím si pri jej aplikácií zatvárať oči, aby mi neslzili (ako napr. pri modrom Garnieri..bleeh..).

Ďalšou mojou super vychytávkou je telové mlieko od zn. SORAYA (Lidl), ktoré zlepšuje tón pokožky a obsahuje výťažok z orecha kráľovského. Vďaka orechu vytvára jemný efekt opálenia, zároveň zoštíhľuje a hydratuje. Nepredstavujte si žiaden zápach samoopaľovacieho krému - to v žiadnom prípade! Naopak, vonia po ovocí a konzistenciou mi veľmi pripomína telové mlieko Nivea Smooth. 


Poznáte novinku od Scholl? Strojček na obrúsenie zrohovatelej pokožky na nohách.. Nedávno boli aj reklamy v TV, po tomto strojčeku som túžila - brzdila ma len jedna vec a to 60 € :-) Nakoľko si v lete pemzujem päty takmer každý deň a mať krásne nohy v sandálkach je ozaj vec nevyhnutná, prišlo mi to ako veľmi užitočné..
Na čo by som však vyhadzovala toľko peňazí, keď v LIDLi vystrelila akcia na veľmi obdobný prístroj za šestinu tejto ceny? Áno, za 10 € som si kúpila tento prístroj s dvomi nádstavcami pre jemné a hrubšie obrusovanie. GENIALITA!


Ako poslednú vec odporúčam vlhčené obrúsky zn. Bella, Happy s hodvábom a bavlnou. Vlhčené obrúsky mám stále po ruke, používam ich na čokoľvek, majú jemnú vôňu, primeraný rozmer a nevysušujú. Jedinou nevýhodou je možno ich cena, nakoľko patria k tým drahším..

  
PS: "Vysurfovala" som si ďalšie produkty, po ktorých som začala túžiť..Je to pleťový rad kozmetiky zn. Dr. Hauschka (je ich ťažko zohnať a nie sú najlacnejšie, ale stále na ne myslím...). Poznáte Clarisonic, prístroj na čistenie tváre? Tak asi som sa na neho pekne namotala...

Prajem Vám krásny zvyšok víkendu!

J.

Komentáre

  1. umyvaciu elulziu od neutrogeny som mala. Bola dobrá, aj pekne vonala :) AKtuálne minam Eucerin.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tělové mléko od značky SORAYA jsem si také, nedávno pořizovala:) a taky patří mezi moje oblíbené!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to telove mlieko od SAROYA mali pred tyzdnom v lidli pozerala som po nom ale nakolko mam milion mliek ostalo v obchode no nabuduce si mozno dam povedat :)

    pozyvam na mini GA http://ela-ika.blogspot.sk/2014/05/majova-giveaway.htm
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za príspevok a Váš blog som rada dala "sledovať".. Hádam vyhrám aj GiveAway :-)

      Odstrániť
  4. Neutrogena je skvelá:), tiež mám s ňou len a len dobré skúsenosti!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky