Perfect Pink Lips by CIEN & Butterfly Mascara by ASTOR

Článok o malinových perách tu už bol....

Ale leto je tu už na dosah a k nemu patrí aj jemné líčenie a výrazné pery...


Prisahám, že som výrazné pery nikdy nenosila. Zdali sa mi príliš vulgárne a málokto sa môže pochváliť aj krásnym úsmevom. No potom som začala pozerať úžasné tutoriály od Carli Bybel a všetky tie výrazné nádhery sa mi zrazu začali páčiť :-)

Ja som včera absolvovala u zubára dentálnu hygienu, ktorá mi dodala trošku jasu na tých mojich perličkách :-) A ako zadosťučinenie som si musela kúpiť darček.

A darčeky boli dva....



Značku ASTOR som si veľmi obľúbila, najmä tvár tejto značky - Heidi Klum. Z kolekcie BIG & Beautiful som už mala všetky maskary, túto by som radila na druhé miesto (prvá je samozrejme Baby Doll :-) 
Maskara Butterfly má kefku veľmi tvarovanú, oceňujem najmä líčenie spodných rias, na ktoré sa nanáša priam famózne. Prirodzený look bez zlepenia a extra čiernych pigmentov má zmáknutý na 1-ku.



Ten druhý nákup ma v celku prekvapil. Hľadala som po drogériach výrazný cyklamenový rúž, no všetky sa mi zdali buď s veľkým kovovým odleskom alebo s perleťou a to som nechcela.
Mala som záujem o matnejší rúž, ktorý dlhšie vydrží. Prekvapivo som ho našla až pri nákupe potravín v LIDLi, hoci značka CIEN mi je už známa.


CIEN rúž v odtieni 24 s názvom Perfect Pink dokonale vystihol moje predstavy a za 1,99 Eur bol môj.
Nie je veľmi lesklý, má jemnú vôňu a na perách vydrží pomerne dlho. Pred jeho aplikáciou som si pery prepúdrovala, naniesla konturovaciu ceruzku od DEBORAH.


Vualaaaaa


Krásny deň prajem, J.

Komentáre

  1. Hodně drsná barvička rtěnky :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne túto riasenku mám, brala by som o štipku menšiu kefku, lebo vďaka nej si zvládam ofarbiť aj viečko:D..holt som šikovná!, ale inak je fajn

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky