Jesenné foto líčenie s ELFom

Foto líčenie je obvykle výraznejšie ako bežný typ líčenia - v závislosti od toho, čo ideme fotiť (foto tváre, oblečenia,atď.)a v akom prostredí volíme aj jeho intenzitu.
Ja som mala možnosť dať sa nafotiť v prírode - jednalo sa síce o autoportréty, no moja tvár tam nehrala veľkú úlohu - podľa toho som volila aj jemnejšie fotolíčenie..

Veď posúďte sami :-)



Čo som na líčenie použila:
1. Základ môjho líčenia je Vám už asi dobre známy. Ako základ som naniesla e.l.f. Studio Make-up Flawless Finish, kt. som doplnila paletkou korektorov taktiež od ELFu.
Ceruzkou a fixačnou špirálou som si upravila obočie a zafixovala celú tvár púdrom (pri fotolíčení sa púdrom nešetrí, nakoľko sa tvár zvykne veľmi lesknúť).


2. O e.l.f. Studio Transformátor očných tieňov ste už asi počuli. Používajú sa ako podklad očných tieňov a zvýrazňujú ich intenzitu. Ja som zvolila na celé okolo žltý očný tieň z tejto paletky.
 
3. Z veľkej elf studio paletky, kde sa nachádza vyše 100 očných tieňov som vybrala tehlový odtieň, ktorý som naniesla do záhybu oka (pre vytvorenie jeho hĺbky).


4. Mono očným tieňom v odtieni Brown som tenkým štetcom vytvorila líniu pozdĺž celého oka, ktorou som vzápätí aj pomocou spodnej linky vytvorila tzv. "cat eye" efekt.


5. Nakoniec som z tej istej paletky vybrala žltý rozjasňovací očný tieň,ktorý som naniesla na stred oka, do vnútorných kútikov a pod obočie.


  6. Na oči som naniesla riasenku, rúž béžovej farby. Ako posledné som líčenie zafixovala fixačným sprejom. Nakoľko nešlo o fotenie tváre z blízka, umelé mihalnice som nepoužila.


*Krásny deň*

Komentáre

Obľúbené príspevky