MY NEW BEAUTY LOVE..IN PINK..

Krásny deň!

Rozhodla som sa napísať Vám recenziu mojich nových (pred)letných lások. Keď som si ich všetky vedľa seba poukladala, zistila som, že všetky ťahajú doružova, no táto podobnosť je čisto náhodná! :-) 
Verím, že niektoré výrobky už samy dobre poznáte a ste s nimi také spokojné ako ja...


1. CIEN čistiace mlieko na tvár s lotosovým kvetom a hodvábom: je určené na všetky typy pleti. Ja som po ňom v Lidli siahla úplne náhodou - minula sa mi moja "čapovacia" MIXA. Cena sa mi zdala byť pomerne smiešna /do 2 €/, no s výsledkom som bola milo prekvapená. Odličuje veľmi precízne, má príjemnú jemnú vôňu, nezanecháva mastný film a neštípu ma z neho oči. 
Čo som surfovala, viaceré blogerky už stihli o ňom napísať recenziu - tiež veľmi pozitívnu, takže odporúčam vyskúšať.


2. GLISS KUR HYALURON HAIR FILLER sprej na vlasy: ponúka jednoduché rozčesávanie a intenzívnu regeneráciu vlasov. Vlasy majú získať opäť svoju vnútornú silu a stať sa pevnejšími. V súčasnosti venujem svojim vlasom maximálnu pozornosť, nakoľko len padajú, padajú a padajú...

Okrem toho, že som si začala umývať vlasy žihľavovým šampónom, tento sprej si aplikujem vždy po umytí, aby som dosiahla čo najšetrnejšie rozčesanie vlasov. Značku GLISS KUR mám vo všeobecnosti veľmi rada a tieto spreje obzvlášť..


3. ALVERDE denný krém s divokou ružou: obsahuje výťažky divokej ruže a bambuckého masla. Krém je určený pre suchú a dehydrovanú pleť, vôňa je veľmi jemná. Alverde sa zrieka všetkých farbív, parfumovaných a konzervačných látok rovnako ako aj látok na báze minerálnych olejov.Tento krém si zvyknem naniesť ráno a večer si po odlíčení nanesiem zase bambucké maslo (btw, ak ste nečítali na neho moju recenziu, nájdete ju TU
Okrem vône má príjemnú aj cenu, a to cca 4 € za 50 ml.


4. MIXA upokojujúci BB krém proti začervenaniu pleti: tónovací krém so slabšou krycou schopnosťou, dostupný v 2 odtieňoch - Natural Gold, Natural Rose. Ja som zvolila Natural Gold. Nakoľko je moja pleť v tomto období takmer bezproblémová, ľahké krytie mi úplne vystačuje. Značku MIXA vo všeobecnosti milujem, zatiaľ som nebola sklamaná z ani jedného výrobku. Vyhovuje mi príjemná konzistencia a vôňa. Výrobky neobsahujú parabény, navyše tento krém bojuje s občasným začervenaním, pleť upokojuje a je určený na citlivý typ pleti.


5. Original BEAUTY BLENDER: alebo pre niekoho "hubka za 30 dolárov" :-))
Úžasná vecička! Najprv som sa pozerala na túto hubku akosi cez prsty. Radšej som si nanášala make up štetcom alebo prstami. Klasické hubky v tvare trojuholníka sa mi akosi neosvedčili..ale toto?? 
Hubku je potrebné pred použitím namočiť a riadne vyžmýkať. Na tvár si bodkami nanesiem make-up a jemne ho hubkou vklepávam. Pleť to úžasne osviežuje a make-pu to vôbec nevadí, že hubka je vlhká. NAOZAJ! 
Je plno napodobenín, tie som zatiaľ neotestovala. Beauty Blender je možné kúpiť v 3 veľkostiach. 

6. Maybelline The Rocket Volum Express. Aj vy mávate obdobia, kedy sú Vaše riasy absolútne nepoddajné? Nedajú sa za každú cenu natočiť, sú rovné a lepia sa? Tak ja som toto obdobie mala posledné 2 mesiace..Neklamem, toto je piata riasenka, kt. skúšam za tento čas. Patentovaná SUPERSONIC kefka sľubuje hustý a objemný kukuč. Ja som ju zvolila vo mne netradičnej farbe Brown Marron (veľmi tmavá hnedá), no páči sa mi ešte viac, lebo vytvorí prirodzenejší look. Nehovoriac o tom, že odlíčiť ju, je makačka. Čistiacim gélom nechce zísť z očí :-)
Dá sa kúpiť za cca 8 € (9,6 ml). 

                                        

7. Miss Sporty So Matte Perfect Stay: alebo ako ja hovorím, za málo peňazí, pomerne veľa muziky.. Púder, ktorý splní, to čo sľubuje. Zmatňuje, nevytvorí na tvári zbytočne ďalšiu vrstvu. Ja som zvolila odtieň 01 Light, je takmer transparentný a ľahký. Púdre nanášam štetcom, s tými hubkami, ktoré tam odjakživa prikladajú, som sa akosi doteraz nestotožnila.  Cena je cca 3 €.




S mojimi novinkami som zatiaľ spokojná, som sama zvedavá,kedy naďabím na niečo nové :-) 

PS: Moje líčiace práce na blogu zatiaľ nezverejňujem, ale keď sa mi podarí v tom zhone aj niečo nafotiť, pripnem to na moju FB stránku (link TU ).

Krásny horúci deň prajem :-*

Komentáre

  1. Produkty Cien celkově nejsou špatné, taky už jsem několik jich vyzkoušelo. Za mě Lidl poslední dobou hodně překvapuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://lifewithmelifewithlucy.blogspot.sk/ Budem rada ked si pozriete môj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky