Wearable FALL MAKE-UP ( I.)

Poznáte nové "FALL MAKE-UP TRENDS 2015" ? Sú to nové trendy v líčení na túto jeseň. Asi každá známejšia youtuberka už dala nový jesenný tutoriál. Existuje viacero podôb jesenného make-upu, no jedno je však isté - celé sa to nesie v bordových/hnedých/zlatistých odtieňoch.


Môžete si zvoliť verziu, či tieto farby aplikujete na oči alebo na pery. Na prvom ilustračnom obrázku sú dominantné pery. Nositeľkou týchto burgundských farieb je aj slávna Kylie Jenner, ktorou sa inšpirujú známe youtuberky. 


Na druhom obrázku sú znamenité oči, tým sa budem venovať v ďalšom tutoriály :-) 


 Môj prvý make-up bude nositeľný na bežný deň s výraznejším rúžom. 

1. Ako prvé si nanesiem make-up ELF Flawless, ktorý vtláčam pomocou hubky Original Beauty Blender. Potom klasika pod oči, na čelo a nos aplikujem Garnier kofeínový roll-on. 

2. Upravila som si obočie a make-up som zafixovala mojimi obľúbenými meteoritkami od Guerlain

3. Na celé očné viečko som použila tuhý rozjasňovač zn. Alverde a na pohyblivú časť oka (stred) som prstom vklepala očný tieň Angel z paletky MAKE UP REVOLUTION FLAWLESS


4. Naniesla som 2 vrstvy svojej obľúbenej maskary L´OREAL VOLUMINOUS ultra black. Na líca som použila jemnú lícenku od REVLON (výrazné budú pery, líca preto netreba priveľmi zvýrazňovať). 

5. Na pery tu máme viacero variant. Od značky GOSH tu mám Soft´n Shine Lip Balm, č.37. Do fialového odtieňa ponúka MARY KAY lesk v odtieni Sugarberry. Ja som nakoniec zvolila najvýraznejší odtieň od MAX FACTOR, č. 070. Predtým som však naniesla kontúrovaciu ceruzku zn. MARY KAY



Wuelaaa :-)



Krásny deň!

PS: Ak ma chcete sledovať aj na FB, pozrite si môj PROFIL, budem rada :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky