Denné líčenie so zn. E Style + recenzia

Denné, pomerne rýchle líčenie s puncom elegancie - to je môj fotonávod na líčenie s produktami českej značky E- Style, ktoré som si veľmi obľúbila...
Začnem s už hotovým make-upom na tvári (make-up, obočie, korektor, púder).

1. Ako prvé si nanesiem telovo - ružovkastý odtieň z paletky PURPLE RAIN do vnútorného a vonkajšieho kútika oka (zámerne vynechávam pohyblivé viečko). Výborne sa mi tento matný tieň nanášal takýmto "ceruzkovým" štetcom. 




2. Ako druhý krok si z paletky POSH nanesiem v poradí druhý očný tieň zemitej, kamennej farby s jemným leskom. Tento odtieň je super, pôsobí chladne, no hodí sa k studeným i teplým farbám. Prostredníkom ho jemne vtláčam na pohyblivé viečko (stred oka), čo nám oko krásne otvorí.



3. Ako posledný krok v líčení tieňmi použijem z paletky PURPLE RAIN taký sivo-fialkový očný tieň, ktorým zvrchu prepojím oko. Tento očný tieň aplikujem plochým štetcom na spodnú časť oka. 



Tieto paletky som Vám už opisovala v predchádzajúcich líčeniach - podľa mňa sú za cenu cca 9 Eur naozaj kvalitné, páčia sa mi matné aj lesklé odtiene (ktoré sa dajú použiť aj na mokro) sú spratné aj do kozmetickej taštičky, skrátka super.

Poďme ale na novinky. A tými sú objemová vodeodolná riasenka E Style a lícenky. 

Riasenka je pravdupovediac iná, ako ostatné vodeodolky, s ktorými sa stretávam. Osobne ma veľmi prekvapila ohybná kefka, ktorú mám ja rada. Riasy pekne vytočí, nie je taká "suchá", ako ostatné vodeodolné nové riasenky. Krásne mihalnice oddeľuje. Mať hustejšie riasy, je pre mňa dokonalá. Navyše je na báze prírodných voskov, obsahuje provitamín B5, až si je možné myslieť, že to mihalniciam prospieva. Riasenku som vyskúšala vo wellnesse a testom "v saunovom svete" prešla :-) Dvojfázovým odličovačom ju hravo dáte dole. Dolné riasy krásne rozčeše. Cena? Cca 4 Eura.

 


Lícenky E Style majú nenápadné samostatné balenie. Páči sa mi na nich, že sú matné, nakoľko veľa drogérkových líceniek obsahujú trblietky a niekedy je ich až moc (hlavne, keď sa na tvár najprv nanesú trblietavé častice a až potom farba). Ja mám k dispozícií lícenky dve, a to v odtieni Chocolate a Rasberry (trápna cena cca 2-3 Eurá!?). 


Lícenka v odtieni Chocolate je chladná hnedá, dokonca som s ňou skvelo kontúrovala! Dodá jemný opálený nádych, nanášala som ju skoseným štetcom.


Lícenka v odtieni Rasberry je matný ružovkastý odtieň, ktorým som len jemne naznačila "jabĺčka" :-) 



Záverečný look :-)





Dúfam, že sa Vám môj ďalší typ na denné líčenie páčilo. Viac fotiek a príspevkov môžete sledovať aj na mojom FACEBOOKu alebo INSTAGRAME :-)

Krásny deň

Komentáre

  1. Ty jsi krásná!! Máš moc hezké obočí :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liceni se ti povedlo.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné, jednoduché, ideální kamkoliv. Super inspirace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love this beautiful makeup on, thx for sharing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny makeup, pristane ti. :)
    Môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Vzájomne sledovanie?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. love your makeup style!!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky