Rozjasňujúce líčenie a recenzia s paletkou SLEEK Soltice


Rozjasňovanie a kontúrovanie je už dosť dlho IN. Dôležité je vybrať si len ten správny produkt, ktorý Vám splní aj to, čo sľubuje :-)
To, že som veľká fanúšička značky SLEEK asi už veľmi dobre viete. Našla som v týchto produktoch kvalitu a dlhotrvácnosť. Najnovšie sa v mojom kozmetickom kufríku veľmi dobre zabývala paletka 4 rozjasňovačov. Viac o produkte sa dočítate na eshope STAYUNIQUE.SK  odkiaľ ju mám aj ja.

                             

Paletka obsahuje 3 krémové odtiene (v studených a teplých tónoch) a 1 púdrový bronzový odtieň. Tiež sa tam nachádza menší štetček, ktorý Vám uľahčí ich aplikáciu. Balenie je krásne,zrkadlové, pôsobí veľmi luxusne :-)





Rozjasnená pleť sa hodí k dennému i večernému líčeniu.Ja som skúšala paletku v bežný deň pred odchodom do mesta - čiže na bežné nosenie. 

RÝCHLY FOTONÁVOD:

1. Na celé očné viečko som prstom naniesla studený odtieň, ktorý som aplikovala aj na spodnú linku. Vynechala som obočie a vnútorný kútik.


2. Svetlejším odtieňom som štetcom s umelými štetinami naniesla rozjasňovač pod obočie a do vnútorného kútika.


3. Bronzovým odtieňom som štetcom vykontúrovala lícne kosti. Odtieň je trblietavejší, bude skvelý na leto a taktiež do oblúka oka ako zvýrazňujúci tieň. 


4. Posledným odtieňom telovej farby (nad bronzerom) som rozjasnila chrbát nosa, oblasť nad lícami a pery. Ja som si medzitým dala ešte riasenku. 

Krémové odtiene po aplikácií uschnú - to je dôležité spomenúť, aby ste si nemysleli, že keď zafúka vietor, vlasy sa Vám prilepia na líce (alebo sa spravia nežiadúce čiarky v očnom záhybe). Mňa osobne táto paletka dostala, milujem, keď krásne balenie vykúzli aj krásne líčenie :-)

Nakoniec som pre jemnejší vzhľad na pery prstom naklepkala trošku vazelíny. 



 Pre výraznejší make-up zvoľte napríklad aj takýto rúž :-)


Krásny deň! Ak sa Vám moje líčenia a rady páčia, neváhajte ma sledovať aj FACEBOOKu .

Komentáre

  1. Krásna paletka, vyzerá naozaj super :) A veľmi pekne si sa s ňou nalíčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka je super skladná s dobře nositelnými odstíny. Super když člověk jede někam na výlet a nechce si brát toho tolik. Pěkné denní líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné líčení :) Paletka vypadá opravdu povdedeně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna paletka, pôsobí veľmi luxusne, brúsim si na ňu taktiež zúbky. :)
    Pozývam ťa na : http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janka mozes prosim napisat aky ruz si pouzila? je to krasna farba :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky